Klachtenregeling

Niet tevreden?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wat kunt u doen?

1. Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het best even vooraf contact leggen via de balie, zodat de tandarts tijd voor u kan maken.

2. U kunt ook kijken op allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) tel. 0900-2025012.

3. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.

4. Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor € 75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) tel. 0900-2025012. Beiden geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Tandartspraktijk Oeffelt - LOGO footer

Contactgegevens

Schoolstraat 4a, Oeffelt
T 0485 – 362063
E info@tandarts-oeffelt.nl
Spoednummer: 0900 – 8602
(avonden en weekenden)

Klachtenregeling
Handige links

Openingstijden

maandag 9.00-12.30 en 13.45-18.00
dinsdag 8.00-12.30 en 13.30-17.00
woensdag 8.00-12.30 en 13.30-17.00
donderdag 8.00-12.30 en 13.30-17.00
vrijdag 8.00-12.30 en 13.30-17.00

Telefonisch zijn wij op vrijdag alleen in de ochtend bereikbaar.